fbpx

23.-24.09 KÕIK KAUBAD E-POES -7% SOODSAMAD!

Ostukorv


Sinu ostukorv on tühi.
X

Paljud meist on teadlikud stressi- ja massaažipallidest. Võib-olla on see sul just praegu laual või oled neid näinud kuskil mujal - need on üle maailma ülipopulaarsed tänu väga headele põhjustele.

Uuringud näitavad, et stressipalli kasutamine võib parandada emotsionaalset stabiilsust ning pakub olulist füüsilist kasu. Hoia stressipalli kodus ning tööl ja seda kasutades aitad suurendada positiivset energiat!

Kas stressipallid tõesti töötavad?

Esmapilgul võib tunduda, et midagi nii väikest ja lihtsat ei saa olla nii tõhus. Kuid nagu öeldakse: "Ärge hinnake raamatut kaane järgi." Need väikesed, kuid vägevad stressimaandajad teevad tõepoolest tööd - ja see põhineb uuringutel ja teadusel.

On öeldud, et pigistamise eelis on see, et see vabastab teatud tüüpi energiat - see sunnib teid ka lõõgastuma.

Kui oleme stressis, kipuvad meie lihased kokku tõmbuma ja stressipalli pigistamine sunnib meid neid lihaseid vabastama ja lõdvestama.

Mis on stressipalli eelised?

Nüüd kui me teame, et stressipallid toimivad, toome välja mõned eelised:

  • Leevendab artriidivalusid
  • Vähendab ärevust ja stressi
  • Parandab und
  • Madalam vererõhk
  • Parandab keskendumist ja loovust
  • Tugevdab lihaseid

Ei ole kindel, kuidas stressipalli kasutada?

Üks põhjus, miks stressipalle nii laialdaselt kasutatakse, on see, kui lihtne on neid kasutada. Siit saad nippe stressipalli efektiivseks kasutamiseks:

  • Pigistage 30 sekundi jooksul stressipalli vasaku käega
  • Pigistage/pumbake seda 30 sekundit
  • Korrake seda parema käega

Mõned ideed stressipalli kasutamiseks ja selle eelistest

  1. Tugevdage lihaseid
    Isegi kui te ei koge stressi ega ärevust, võib lihtsalt stressipalli tugevalt kätesse surumine tugevdada käsivarre, randmete ja käte lihaseid. Saate seda teha praktiliselt kõikjal - tööl olles, kodus telerit vaadates või isegi autos.
  2. Lõõgastuge koosolekute ajal
    Paljud meist tunnevad, et meie töönädalad pole midagi muud kui koosolekute sari. Kui leiate, et olete ärikohtumisel väsinud, ärritunud, tüdinud või stressis, kaaluge stressipalli kasutamist, et hoida käed tegevuses ja meel rahus.
  3. Masseerige jalgu
    Võtke kingad jalast ja veeretage jalgu punktuurpallil või tugevamal stressipallil. See stimuleerib akupunktuuri punkte, mis pakuvad rahustust ning samuti suurendavad loomingulise mõtlemise võimet.
  4. Kasutage taastusraviks
    Inimestel, kellel on nõrgenenud käelihased pärast traumat (nt insuldijärgselt või muu füüsiline trauma), saavad stressipalli ja võimlemisvaha kasutada kätelihaste tugevdamiseks.

Toome välja mõned stressi- ja massaažipallid, mille seast leiad endale kindlasti sobivaima!

stressipall

Pehme ja mõnus õhuga täidetud stressivastane pall peopesas pigistamiseks. Abivahend käe- ja sõrmelihaste treenimiseks, käemotoorika arendamiseks.

geelpall

 

Ideaalne taastusravivahend, muudab nõrgad või vigastatud sõrmed, käed ning randme tugevamaks. Saadaval on erinevat värvi ning erinevate tugevusastmetega pallid.

punktuurpall

Select punktuurpall pehmendab ja masseerib pinges lihaseid, parandab vereringet ning ennetab lihasvalu.

theraflex putty

Voolimispasta tugevdab harjutuste abil nõrgenenud haaret, seda kasutatakse nii taastusravis kui stressi maandamiseks. Voolimispasta on lõhnatu, ei määri ega jäta patsiendi kätele pastajääke.

e-poodide tegemine